Verzending
Wij werken samen met La Poste en haar Colissimo dienst en met de Chronopost besteldienst om u snelle verzendingen en een maximale kwaliteit van dienstverlening aan te bieden. Zodra uw pakket wordt verzonden, ontvangt u een e-mail met het traceernummer van de vervoerder die verantwoordelijk is voor uw pakket (Colissimo/La Poste of Chronopost). U kunt het pakket dan tot 30 dagen na de verzending volgen op de website van de vervoerder.
Hier is de link om uw pakket te volgen als het wordt verzonden door La Poste en haar Colissimo service: https://www.colissimo.fr/portail_colissimo/suivre.do.
Voor een zending met de Chronopost-dienst, kunt u het verloop ervan volgen via de volgende link: https://www.chronopost.fr/fr/suivi-colis
U ontvangt uw producten binnen 7 werkdagen overal in Frankrijk, afhankelijk van de gekozen leveringsmethode en service, als uw producten bij ons op voorraad zijn. De levering vindt plaats binnen 7 tot 11 werkdagen als de geselecteerde producten bij een of meer van onze leveranciers moeten worden besteld. Voor zendingen naar internationale bestemmingen bedraagt de leveringstermijn 11 tot 15 werkdagen.
De verzendkosten worden berekend op basis van de hoeveelheid, het gewicht en het land van bestemming van uw pakket. Zij omvatten de verwerking, verpakking en verzending van uw producten. Het exacte bedrag van uw verzendkosten wordt automatisch berekend wanneer u uw bestelling plaatst.
Landen die in aanmerking komen voor levering
Frankrijk: Metropolitan
Europa: België, Duitsland, Nederland, Luxemburg, Italië, Spanje, Portugal, Oostenrijk, Ierland, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk
Retourneren en terugbetaling
U hebt de mogelijkheid uw bestelling geheel of gedeeltelijk terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket. Elk verzoek om teruggave na 14 dagen vanaf de datum van ontvangst wordt geweigerd.
Zodra uw retouraanvraag is gevalideerd, heeft u maximaal 15 dagen om uw pakket terug te sturen.
Om uw retouraanvraag te valideren, is het noodzakelijk deze te registreren via onze retourneertool: RMA.
In het geval van een retourzending zonder voorafgaande registratie via de retourtool, kan deze niet in behandeling worden genomen.
Alle artikelen moeten worden teruggestuurd in hun oorspronkelijke verpakking met het etiket intact en in dezelfde staat als ontvangen. Een gepersonaliseerd artikel (bijvoorbeeld een trui met flock) kan niet worden geruild of terugbetaald.
Het adres dat u moet gebruiken om uw artikelen te retourneren is het volgende:
SPACEFOOT SAS - Service Retour
ZAC de Conneuil
2 rue Lavoisier
37270 Montlouis Sur Loire
Retourverzendkosten
U bent verantwoordelijk voor de retour verzendkosten. Indien de inhoud van uw bestelling echter niet conform of defect is, na validatie door onze klantendienst, geniet u van een dekking van uw retourkosten via een vooraf betaald label.
Uw retourkosten kunnen alleen worden gedekt door middel van een door onze klantenservice verstrekt prepaid label. Bij ontvangst van uw retourzending vindt geen terugbetaling van de portokosten plaats.
Indien u gebruik wenst te maken van een omruiling, informeren wij u dat deze zo spoedig mogelijk na ontvangst van het retourpakket en onder voorbehoud van beschikbaarheid van het gevraagde product zal worden uitgevoerd. Indien de gewenste omruiling niet binnen korte tijd kan worden gehonoreerd, gaan wij over tot terugbetaling van de geretourneerde producten.
Alle terugbetalingen vinden plaats binnen maximaal 30 werkdagen na ontvangst van uw retourzending. U wordt rechtstreeks terugbetaald via de betalingsmethode die u hebt gebruikt om uw bestelling te plaatsen.
Transportschade
Als u uw bestelling hebt ontvangen en u merkt dat deze tijdens het transport is beschadigd, verzoeken wij u binnen 4 werkdagen (na ontvangst van uw bestelling) contact met ons op te nemen.
Om dit te doen, gelieve ons een bericht te sturen via ons contactformulier, categorie "Andere verzoeken", geef ons zoveel mogelijk informatie over de elementen van de ontvangst van uw bestelling. Bezorg ons ook zichtbare foto's van de volgende voorwerpen:
- Een foto van het artikel met het zichtbare defect
- Een foto van het pakket en een foto van het verzendlabel van het pakket
Let op: deze foto-elementen zijn verplicht. Indien uw verzoek niet volledig is, zullen wij niet onmiddellijk op uw verzoek kunnen ingaan.
Zodra onze service al uw elementen heeft ontvangen en onderzocht, sturen wij u binnen 48 uur een retourzending.
Indien u uw bestelling na de 4 werkdagen na ontvangst van uw bestelling als beschadigd tijdens het transport aangeeft, delen wij u mede dat de termijn voor het indienen van een claim is verstreken en dat onze dienst niet in staat zal zijn om positief op uw claim te reageren.